OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

0 Kč

Efektivní trénink ve vodě

Trénink s velkým výdejem energie, rychlými výsledky, přitom jednoduchý na provádění bez rizika zranění nebo přetížení kloubů – takové je cvičení ve vodě. Je za tím řada věcí, hlavně ale vztlak a zároveň odpor vody a nestabilní prostředí. Tělo tak musí v jeden okamžik zapojit řadu svalových skupin. Výsledek? Postava se rychle zpevňuje, narovnává se držení těla a ničí se tukové zásoby.

ELLE.cz vám před prázdninami přináší základní tréninkový plán, který sestavili trenéři v Holmes Place Premium Karlín. Můžete ho cvičit v bazénu, rybníce, na přehradě nebo v moři. Kdykoli chcete. V bazénu si ale dávejte pozor na kluzké dno.

1) Osmičky rukou

V mírném rozkroku upažte ruce s dlaněmi vpřed. Rukama začněte opisovat kruhy, z upažení do předpažení. Dlaně vytvářejí při pohybu odpor.

Opakování: 15–25krát

2) Kroužení nohou

Stůjte na jedné noze, druhá je v unožení. Začněte s ní opisovat malé kruhy, střídejte oba směry.

Opakování: 15–25krát každá noha

3) Ramena a paže

Stůjte s mírně pokrčenýma nohama rozkročenýma ve vzdálenosti ramen. Upažte, hřbety rukou směřují vzhůru. Napnuté ruce připažte a znovu upažte.

Opakování: 15–20krát

4) Předkopávání a zakopávání

Stůjte na jedné noze, druhou pokrčenou v koleni zvedněte na úroveň kyčle. Střídejte propnutí a pokrčení.

Opakování: 10–15krát každá noha

5) Rotace trupu

Ve stoji rozkročném mírně pokrčte nohy a upažte. Dlaně směřují vpřed. Trupem začněte rotovat, hýbe se pouze horní polovina těla, poloha nohou se nemění.

Opakování: 15–20krát na každou stranu

6) Výskok s tlesknutím

Stůjte s rukama v upažení. Vyskočte, pokrčte nohy a snažte se tlesknout pod koleny. Pak se vraťte do původní pozice. Dávejte si pozor na kluzké dno bazénu.

Opakování: 10krát

7) Bicepsový a tricepsový tlak

Stůjte v mírném rozkročení, pokrčte trochu kolena. Připažte, hřbety dlaní směřují dopředu. Pokrčte ruce v lokti a znovu natáhněte.

Opakování: 15–20krát

8) Zadní výpady

Počáteční pozice: Stůjte na jedné noze, druhou pokrčte. Ruce mějte připažené. Následně pokrčenou nohu zanožte a současně paže předpažte. Pak se vraťte zpět.

Opakování: 10–15krát každá noha

cvičení ve vodě

Služby

Služby

Salon Nefertiti není jen kadeřnictví, ale i manikúra, pedikúra. Pro ženy, muže i děti. 

péče o vlasy

Kadeřnictví

Nabízíme nové trendy střihů, jak pánských, dámských tak i dětských a samozřejmě také barvení, přelivy, melíry, trvalé ondulace, svatební a společenské účesy.

péče o nehty na rukou

Manikúra

Čisté a upravené ruce jsou součástí estetického vzhledu nejen u žen, ale také u mužů a dětí. Pokud nemáte od přírody nehty bez chybičky, je na čase s tím začít něco dělat.

péče o nohy

Pedikúra

Aby se Vaše nohy cítily jako v  bavlnce. Pedikérku by měl navštívit každý, komu záleží na vzhledu a zdraví svých chodidel

Hýčkejte se

Parafínové zábaly

Pro ruce i nohy. Teplý parafín příjemně prokrví, prohřeje kůži, svaly i klouby. Po parafínu budou vaše ruce krásně jemné , vyživené a hydratované.

Umíme kadeřnictví, pedikúru, manikúru, to je samozřejmost, ale nabízíme další přidané hodnoty. 

Taxi pro seniory proplatíme

Senior taxi

Senioři, nemusíte k nám pěšky, nemusíte autobusem, pohodlně si zavolejte senior taxi a my vám jej po předložení účtenky proplatíme. I cestu zpět pochopitelně.

Káva k úkonu zdarma

Caffe free

Ke každému úkonu si můžete říct o dobrou kávu. Tu dostanete zdarma, protože Salon Nefertiti je prostě POHODA

Wifina zdarma

Wifi-free

Potřenujete pracovat i u kadeřnice nebo pedikérky? není problém. S mobilem, notebookem budte u nás on-line. Nic nezameškáte.

Důležité informace

  • V Salonu Nefertiti již můžete platit kartou
  • K dispozici je wi-fi síť
  • Naše služby bez čekání, ale na objednávku
  • Každý zákazník si může říci o výbornou kávu - k dispozici zdarma
  • Senioři, kteří se k nám dopraví Seniorským taxíkem a donesou si účtenku, taxi proplatíme.

Články, návody, tipy

archiv