OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

Potraviny, které vašim vlasům prospějí

Určitě si už slyšela známou frázi "Jsi to, co jíš". A tato věta platí i pro tvoje vlasy. Vlasy potřebují živiny pro správný růst, aby byla jejich struktura pevná a vlasy zdravé. Pouze zdravé vlasy mohou být i krásné. Správná výživa dodává vlasům i lesk. Proto by si měla zvážit co jíš, pokud chceš mít zdravé a krásné vlasy. Zjišťovali jsme, které potraviny, by si měla zařadit do svého jídelníčku pokud bereš zdraví tvých vlasů opravdu vážně:

  1. Losos

Proteiny jsou pro zdraví vlasů klíčové. Losos je bohatý na omega-3 mastné kyseliny a vitamin D, což je pro zdraví vlasů obrovským přínosem.

         2.Sardinka

Sardinka je vlastně náhrada lososa. Takže pokud ti moc losos nechutná, klidně si můžeš dát sardinku. Má také zdravý vliv na vlasy.

  1. Čočka

Čočka je plná bílkovin, železa, zinku a biotinu. Tyto složky se starají plnohodnotně o zdraví vlasů. Čočka je skvělá volba pro vegetariány, vlasům dodá živiny v takové kvalitě jako maso.

  1. Vejce

Jak jistě víš, vejce jsou bílkoviny. Kromě toho obsahují i hodně železa a důležitých minerálů. Nedostatek železa způsobuje vypadávání vlasů. Takže pokud máš s vypadáváním vlasů problém, pravděpodobně máš nedostatek železa. Zařaď do svého jídelníčku vejce.

  1. Sladké brambory

Skvělá volba nejen pro vegetariány. Sladké brambory obsahují beta-karoten, který naše tělo přeměňuje na vitamin A. Ten podporuje naše vlasy na buněčné úrovni.

  1. Mrkev

Další cenný zdroj beta-karotenu.

  1. Meruňky

Stejně jako sladké brambory a mrkev, obsahují meruňky množství beta-karotenu, který podporuje vlasové buňky.

  1. Borůvky

Tyto malé bobulky jsou pro vlasy klíčové. Obsahují velké množství vitaminu C. Díky němu krevní cévy, dodávají živiny do kořínků vlasů a odtud jde výživa do celých vlasů.

  1. Špenát

Špenát obsahuje velké množství zelených, beta-karotenu, vitaminu C a kyseliny listové. Je to výživová bomba, nejen pro vlasy. Špenát podporuje vlasovou pokožku, což pozitivně ovlivňuje vlasový kořínek, koneckonců i celý vlas.

  1. Kapusta

Kapusta nabízí velmi podobné jako špenát. Pokud ti špenát moc nechutná, kapusta je výborná náhrada.

  1. Brokolice

Brokolice také obsahuje velké množství živin. Může podporuje vlasovou pokožku, svými vlastnostmi se řadí mezi špenát a kapusta.

Inspirovali jsme tě pro změnu jídelníčku? :)

Převzato: http://www.akademiakrasy.sk/

Pro vaše zdravé vlasy

Přidat komentář

Zvýrazněné položky jsou povinné.


Pracovní doba

Po-Pá     8:00    18:00

Pouze na objednávku

Orientační prac.doba

Vždycky se domluvíme 

Telefonujte kdykoliv

Po domluvě víkendy i svátky

Mimo prac.dobu dle domluvy

 

 

 

Články, návody, tipy

25.10.2017
Padají vám vlasy?

Nechcete, aby vám vypadávaly vlasy v tak velké míře?

18.10.2017
Jojobový olej

Jojobový olej není vlastně olej, ale vosk

16.10.2017
Suché oči z PC

Z vlastní zkušenosti vím, co to je za nepříjemnost

archív

Oblíbené odkazy

optimalizace PageRank.cz

Portál Tišnov - informační portál města

tisnov.info

Seo servis

kadeřnictví Tišnov, Kubicová Markéta, Lukáš Kubica, masáže Tišnov, manikúra, pedikúra, nehtová modeláž Tišnov, studio free, free studio, free-studio, studio-free, Blanka Pavlínová, Radka Váňová, kosmetika Tišno, kadeřnictví Albert,, kadeřnictví Kleopatra, kadeřnictví brněnská